Food thinking. Salades zijn lekker, eenvoudig te bereiden en licht verteerbaar. Om goodfood geitenkaas als hét ingrediënt voor een geslaagde salade te positioneren, hebben we in nauwe samenwerking met onze klant Bettine Saladay bedacht. Op deze feestelijke dag worden bekende foodbloggers uitgenodigd om live heerlijke creaties met uiteenlopende smaakcombinaties te maken en met ons te delen.
Zo maak je
met gemak
van iedere dag
een Saladay.
Saladay.
Hoe krijg je meer online aandacht voor Bettine? Door een dag te wijden aan de heerlijke smaakmaker voor in iedere salade: geitenkaas! De Bettinehoeve vroeg ons om een naam en beeldmerk te creëren voor de online en offline communicatie rondom dit eendaagse social media event met bekende foodbloggers uit ons land. Ons antwoord: Saladay, de dag van de salade...
Our work
concept
projectstijl
animatie
illustratie
Strategy.
Concept.
Everyday is a Saladay. Dat Bettine Geitenkaas dankzij de zachte smaak en milde karakter geliefd is bij een overheerlijke lunch, als een smaakmaker in warme gerechten of als hapje bij de borrel valt niet te betwisten. Als het aan Bettine ligt, wordt de verse en gerijpte geitenkaas ook een echte bite in de salade. Om het een écht ambachtelijk gevoel mee te geven wordt Saladay elk jaar georganiseerd in de landelijke achtertuin van de Bettinehoeve.
Design.
Make it tasty. Geitenkaas is in bolletjes of schijfjes een aanwinst voor iedere salade. Dit idee hebben we verwerkt in een dynamisch beeldmerk waarin alle ingrediënten van een (h)eerlijke salade gevisualiseerd zijn. Om het logo aan te laten sluiten op de eveneens door ons ontwikkelde branding hebben we herkenbare grafische elementen, kleuren en het lettertype van Bettine toegepast in de stijl van Saladay.
let's talk about ideas.
It's fun. Wij zijn een hecht team en we staan altijd open voor nieuwe ideeën, relaties en natuurlijk ook gewoon een gesprek. Als je meer over ons wilt weten, eventueel een project ziet zitten, neem dan contact met ons op.