De stijl
van toen
voor de
man van nu.

Gents.

Een traditioneel en mannelijk kapsel. Dat vraagt om een stevige hold en de juiste dosis flexibiliteit. Speciaal voor de zelfbewuste en stijlgevoelige man hebben we in opdracht van Rogazi een haarcosmetische productlijn ontwikkeld die zowel aan de wens van de professionele kapper als kritische consument voldoet.

bekijk de website

Our work

Brand Development
Copywriting
Packaging Design
Photography
Product Design
Sales Promotion
Visual Design

Strategy.

The full package. Om in te spelen op de hernieuwde belangstelling voor het werk van de klassiek geschoolde barbiers hebben we in een intensieve samenwerking met Rogazi een op mannen gericht merk voor de professionele salonwereld ontwikkeld. Naast de visuele ontwikkeling hebben we tevens het gehele traject van internationale merkbescherming voor ze georganiseerd.

Concept.

Old fashioned. Aansluitend op de uitdagende vraag een complete merkidentiteit neer te zetten, hebben we een merknaam bedacht die naadloos aansluit op de doelgroep: Gents. Als onderschrift hebben we 'the real barber's finish' bedacht en een merkstijl ontworpen met een typerend ouderwets karakter, die refereert naar het gevoel van de jaren '30 van de vorige eeuw.

Design.

Black and white. Om de juiste sfeer te raken heeft het logo een handgeschreven en klassiek uiterlijk gekregen en zijn er aluminium blikken, zwarte tubes en papieren draagzakken ontwikkeld. Daarnaast hebben we gezorgd voor de productinformatie en merkondersteuning op de salonvloer en een website ontworpen met gebruik van zwart-wit modelfotografie.

let's talk about ideas.

It's fun. Wij zijn een hecht team en we staan altijd open voor nieuwe ideeën, relaties en natuurlijk ook gewoon een gesprek. Als je meer over ons wilt weten, eventueel een project ziet zitten, neem dan contact met ons op.

Let's talk about ideas!
volgende project

Hybride: natuurlijk
en origineel tegelijk.

Hybride:
natuurlijk
en origineel
tegelijk.

volgende project

Kleur geven aan een
Hollandse verfmaker.

Kleur geven
aan een
Hollandse
verfmaker.

volgende project

Samenhang creëren
door verschil te maken.

Samenhang
creëren door
verschil te
maken.

volgende project

Een warme, hartelijke
en ervaren kapsalon.

Een warme,
hartelijke
en ervaren
kapsalon.

volgende project

Biologische groente van
de teler naar de super.

Biologische
groente van
de teler naar
de super.

volgende project

Biedt beleving een podium
en maak de herinnering.

Biedt beleving
een podium
en maak de
herinnering.

volgende project

Haarfijn inspelen
op de laatste trends.

Haarfijn
inspelen op
de laatste
trends.

volgende project

Samen bouwen aan 
een nieuwe identiteit.

Samen
bouwen aan 
een nieuwe
identiteit.

volgende project

Onderwijs vernieuwing
begint met verandering.

Onderwijs
vernieuwing
begint met
verandering.


volgende project

Hoe hengel je de beste 
mensen binnen?

Hoe hengel 
je de beste 
mensen 
binnen?

volgende project

De stijl van toen
voor de man van nu.

De stijl
van toen
voor de
man van nu.

volgende project

Het begon allemaal
met twee geitjes.

Het begon
allemaal
met twee
geitjes.

volgende project

Driehoekige kaasjes die
je lekker rond laat gaan.

Driehoekige
kaasjes die
je lekker rond
laat gaan.

volgende project

Vanaf nu nooit meer
een verloren pakketje.

Vanaf nu
nooit meer
een verloren
pakketje.

volgende project

Investeren in vastgoed in de
stad van de sinaasappels.

Investeren in
vastgoed in de
stad van de
sinaasappels.

volgende project

Ruim wonen op de grens
van Brabant en Zeeland.

Ruim wonen
op de grens
van Brabant
en Zeeland.

volgende project

Zo maak je met gemak van
iedere dag een Saladay.

Zo maak je
met gemak
van iedere dag
een Saladay.