Making memories. Om erachter te komen wat de Avenue nou zo uniek maakt, hebben we eerst een analyse gemaakt en de verscherpte missie en visie in een verhelderende presentatie voor ze vormgegeven. Het neerzetten van een onvergetelijke belevenis is voor het team de belangrijkste drijfveer. Daarom kozen we voor de goed in het gehoor liggende pay-off ‘De Avenue. Beleef het nu.’ als basis voor de positionering.
Biedt beleving
een podium, maak de
herinnering.
De Avenue.
Al meer dan twintig jaar verzorgt de Avenue voor haar gasten het leukste avondje uit. In het karaktervolle theater in het centrum van Breda bieden zij een variëteit aan evenementen en bijeenkomsten. Onze buren gaven ons een mooie uitdaging. Of we wilden meedenken over het herpositioneren van de uitgaansgelegenheid.
Our work
herpositionering
grafisch ontwerp
rebranding
identiteit
huisstijluitingen
website ontwerp
Strategy.
Concept.
Creating an experience. In de Avenue kun je plezier beleven, ontzettend lachen, ontroerd raken, de liefde vieren of jezelf even helemaal laten gaan. Dat genieten hebben we in de merkbeleving teruggebracht. Voor het ontwerp van het logo was de website leidend. Het streepje in www.de-avenue.nl hebben we gebruikt als kenmerkend symbool voor het podium dat ze biedt aan het uitgaand publiek.
Design.
In the spotlights. Voor de bestaande website hebben we een nieuwe visuele schil gemaakt. Bovendien hebben we op basis van de nieuwe huisstijl meerdere formats gemaakt voor verschillende uitingen zodat er een uniforme uitstraling is ontstaan. We hebben de rode kleur toegevoegd aan de huisstijl, die is opgebouwd uit de twee spotkleuren magenta en yellow. En dat is niet geheel toevallig ook de kleur van Breda ;)
let's talk about ideas.
It's fun. Wij zijn een hecht team en we staan altijd open voor nieuwe ideeën, relaties en natuurlijk ook gewoon een gesprek. Als je meer over ons wilt weten, eventueel een project ziet zitten, neem dan contact met ons op.