Top of the crops. Om het door Daniels geselecteerde aanbod van verse biologische AGF rechtstreeks van telers en pakstations bij Europese retailers opvallend onder de aandacht van de consument te brengen, ontwierpen we allereerst een internationaal ogend beeldmerk. Dat hebben we van het passende onderschrift ‘Selecting only nature’s best!’ voorzien om de geleverde topkwaliteit nog meer te benadrukken.
Biologische
groente van
de teler naar
de super.
Pete’s Organic.
De vraag naar biologische aardappelen, groente en fruit is de afgelopen jaren alleen maar toegenomen. Als specialist in zogeheten ‘sourcing’ heeft Daniels Organic Fresh Produce ook de behoefte zien groeien naar meer onderscheidende merkbeleving op de winkelvloer. Na een grondige bureauselectie zijn we gevraagd te werken aan hun nieuwe merk.
Our work
merkidentiteit
instore promotie
verpakkingsontwerp
website ontwerp
Strategy.
Concept.
Local origin. De op de Nederlandse consumentenmarkt gerichte pilot bliezen we in door de slogan ‘Dagelijks gaat Pete voor u de boer op.’ te bedenken. Om iedere consument te laten zien waar Pete’s Organic het geoogste product vandaan haalt, hebben we alle verpakkingen voorzien van een gemakkelijke QR-code waarmee de herkomst van het desbetreffende artikel eenvoudig te herleiden is.
Design.
Ready for market. Het biologische aanbod hebben we de aandacht gegeven die het verdient door de presentatie van de dagelijks vers aangevulde producten te voorzien van een opvallende, eigen uitstraling. Door het gebruik van houten draagkratten, kartonnen dozen, handige groentezakken, papieren etiketten, compacte labels en informatieve schapkaarten brengen we de oogst in het oog van de consument.
let's talk about ideas.
It's fun. Wij zijn een hecht team en we staan altijd open voor nieuwe ideeën, relaties en natuurlijk ook gewoon een gesprek. Als je meer over ons wilt weten, eventueel een project ziet zitten, neem dan contact met ons op.