Real easy. Om eigenaren en investeerders die actief zijn op de residentiële vastgoedmarkt in Spanje aan te spreken, hebben we een naam bedacht die een samentrekking vormt van ‘Inversión’, het Spaanse woord voor investering en ‘lista’, dat lijst betekent. Daarmee maken we meteen een associatieve knipoog naar Idealista, de Spaanse Funda. Daarnaast bedachten we de Spaanstalige slogan ‘Los mejores objetos de inversión.’
Investeren in
vastgoed in de
stad van de
sinaasappels.
Inversionalista.
Valencia, de op twee na grootste stad in Spanje, heeft dankzij haar mediterrane klimaat een groeiende aantrekkingskracht op toeristen. Daarnaast voelen steeds meer investeerders zich aangetrokken tot deze Spaanse stad aan de Middellandse Zee. Dat zijn de belangrijkste redenen waarom we gevraagd zijn een platform voor de verhuur van appartementen vorm te geven.
Our work
identiteit
huisstijluitingen
bedrijfsnaam
logo ontwerp
website ontwerp
ux & user interface
Strategy.
Concept.
Key to success. Spanje is het land van de zon. Om dat te benadrukken hebben we de warme nationale kleuren gebruikt in de huisstijl van Inversionalista. Het symbolische beeldmerk visualiseert een slot dat de toegang tot de vastgoedmarkt markeert. Naast dit icoon gebruiken we in de communicatie aanvullend de URL www.inverionalista.es om daarmee het online karakter te versterken.
Design.
More than usablity. Voor de website hebben we middels een functionele beschrijving, een overzichtelijke flowchart en een hiërarchisch wireframe de basis gelegd voor de verdere ontwikkeling ervan. Om de navigatie en de user experience te optimaliseren hebben we met clickable prototypes gewerkt, waarmee we een zeer gebruiksvriendelijke omgeving hebben vormgegeven.
let's talk about ideas.
It's fun. Wij zijn een hecht team en we staan altijd open voor nieuwe ideeën, relaties en natuurlijk ook gewoon een gesprek. Als je meer over ons wilt weten, eventueel een project ziet zitten, neem dan contact met ons op.