More than cheese. Na de oprichting in 1982 is het bedrijf van een ambachtelijke kaasboerderij uitgegroeid tot een moderne zuivelonderneming, dat inmiddels in de schappen van retailers en foodserviceketens in zo’n vijftien landen te vinden is. In de interne en externe uitingen worden de kernwaarden visueel gecommuniceerd. We schenken er zelfs dagelijks aandacht aan op de papieren koffiebekers.
Het begon
allemaal
met twee
geitjes.
Bettinehoeve.
Bettine mag dan de lekkerste geitenkaas zijn, bij het overkoepelende Bettinehoeve gaat het verder dan alleen kaas maken. Om het familiebedrijf duidelijker te profileren, hebben we een corporate uitstraling gecreëerd, waarmee het zich kan onderscheiden als veelzijdige en ambitieuze onderneming.
Our work
copywriting
identiteit
huisstijluitingen
illustratie
herpositionering
Strategy.


Concept.
Re-endorsed branding. In nauwe samenwerking met directie, marketing en sales van Bettinehoeve hebben we in navolging van de nieuwe missie en visie de corporate rebranding opgepakt. Om het moederbedrijf nog beter te verbinden met het merk Bettine hebben we het beeldmerk van de Bettinehoeve in het kielzog van de nieuwe verpakkingslijn van het geitenkaasmerk vormgeven.
Design.
Good for goats. Om voor optimaal management van de huisstijl te zorgen, hebben we deze vastgelegd in compacte Brand Basics, waarin het gebruik van logo, vormen, kleuren en lettertypen is vastgelegd. Naast het nieuwe beeldmerk hebben we tevens een vignet met het hoofd van een witte geit geïllustreerd dat is ontleend aan het vorige beeldmerk. Om zo het erfgoed van meer dan 37 jaar te behouden.







let's talk about ideas.
It's fun. Wij zijn een hecht team en we staan altijd open voor nieuwe ideeën, relaties en natuurlijk ook gewoon een gesprek. Als je meer over ons wilt weten, eventueel een project ziet zitten, neem dan contact met ons op.
