Feel at home. Aansluitend aan de voormalige bestemming als warenhuis, typeerden we de metamorfose van het woongebouw genaamd ANNO52 met een subtiele woordspeling: ‘Waar een huis jouw thuis is’. Naast het overbrengen van het gevoel van ‘de goede oude tijd’ verdiepten we ons in de verschillende leefstijlen van de toekomstige bewoners.
Van een
warenhuis
naar jouw
thuis.
ANNO52.
Waar Bergen op Zoom jarenlang winkelde bij V&D, verschijnen 45 bijzondere appartementen. Om de verkoop van dit prestigieuze project te ondersteunen zijn we door opdrachtgever BVR VastgoedOntwikkeling gevraagd om te zorgen voor de totale vastgoedcommunicatie. Waarin het verhaal van dit historische pand uit 1952 ook vandaag weer de hoofdrol speelt.
Our work
copywriting
creatieve content
grafisch ontwerp
brochure ontwerp
positionering
projectidentiteit
verkoopmateriaal
website ontwerp
Strategy.
Concept.
Take a view. Doordat de plattegrond en ligging van ieder appartement op elke bouwlaag nagenoeg uniek is, hebben we er in de presentatie van het project voor gekozen om toekomstige bewoners op basis van hun persoonlijke voorkeur voor zowel uitzicht als bezonning de keuze te laten maken uit een stads-, dak- of tuinappartement.
Design.
Go with the flow. Om dit bijzondere project te promoten hebben we een glossy magazine ontworpen dat is voorzien van inspirerende content. We hebben een website gerealiseerd met overzichtelijk woningaanbod, duidelijke planning, dynamische blog en veelgestelde vragen. Eenvoudig actueel te houden dankzij het gebruiksvriendelijke CMS in Webflow.
let's talk about ideas.
It's fun. Wij zijn een hecht team en we staan altijd open voor nieuwe ideeën, relaties en natuurlijk ook gewoon een gesprek. Als je meer over ons wilt weten, eventueel een project ziet zitten, neem dan contact met ons op.