ijzersterke identiteit.

Een merkidentiteit die leeft.

Pas de heading aan via het CMs.

Ben je een beginnend ondernemer, start-up company of gaat jouw bedrijf of organisatie fuseren? Dan is het belangrijk dat je een duidelijke en strategische positionering vormt zodat de identiteit aansluit bij een helder concept. Het is namelijk tijdens de ontwikkeling van een huisstijl prettig om de stappen te meten aan de doelstellingen en het concept om zo de juiste koers te varen.

Een visual identity bevat diverse huisstijldragers waaronder drukwerk zoals visitekaartjes, briefpapier, enveloppen of gepersonaliseerde verhuis- of wenskaarten. Om jouw uitingen tip-top in orde te krijgen voorzien wij wanneer gewenst ook drukwerkbegeleiding. We werken samen met een aantal geselecteerde drukkerijen en printbedrijven maar zijn ook in staat om met aangeleverde leveranciers te werken.

Merkanalyse.

Om een onderbouwde identiteit te creëren is het belangrijk om de eventueel bestaande merkidentiteit in kaart brengen. Dit doen we bijvoorbeeld door een doelgroep te definiëren en op basis daarvan een aantal persona’s in kaart te brengen waaraan we het merk kunnen spiegelen. Daarnaast brengen we de concurrenten in kaart zodat we een ‘eigen’ pad kunnen uitstippelen dat bij de doelgroep aansluit en uniek is.

Positioneringsstrategie.

Met diverse modellen zoals bijvoorbeeld het MCD-model of een SWOT-analyse kunnen we de positionering van het merk met elkaar bepalen. Waar sta je nu en waar zou je heen willen? Wat zijn de sterke punten en welke zijn wellicht een zwakte voor jouw merk? Door middel van een strategische sessie zoeken we naar de kern van jouw identiteit.

Communicatieconcept.

Nadat we een strategie hebben geformuleerd, is het belangrijk dat er draagkracht in een organisatie is om deze uit te gaan dragen naar de beoogde doelgroep. Om het concept ook daadwerkelijk te gebruiken én draagkracht binnen een organisatie te creëren is het van belang om een reëel communicatieplan te vormen. Deze bevat concrete doelstellingen en actiepunten.

ijzersterke identiteit.
ijzersterke identiteit.
ijzersterke identiteit.
ijzersterke identiteit.
ijzersterke identiteit.

Merkanalyse.

Om een onderbouwde identiteit te creëren is het belangrijk om de eventueel bestaande merkidentiteit in kaart brengen. Dit doen we bijvoorbeeld door een doelgroep te definiëren en op basis daarvan een aantal persona’s in kaart te brengen waaraan we het merk kunnen spiegelen. Daarnaast brengen we de concurrenten in kaart zodat we een ‘eigen’ pad kunnen uitstippelen dat bij de doelgroep aansluit en uniek is.

ijzersterke identiteit.

Positioneringsstrategie.

Met diverse modellen zoals bijvoorbeeld het MCD-model of een SWOT-analyse kunnen we de positionering van het merk met elkaar bepalen. Waar sta je nu en waar zou je heen willen? Wat zijn de sterke punten en welke zijn wellicht een zwakte voor jouw merk? Door middel van een strategische sessie zoeken we naar de kern van jouw identiteit.

ijzersterke identiteit.

Communicatieconcept.

Nadat we een strategie hebben geformuleerd, is het belangrijk dat er draagkracht in een organisatie is om deze uit te gaan dragen naar de beoogde doelgroep. Om het concept ook daadwerkelijk te gebruiken én draagkracht binnen een organisatie te creëren is het van belang om een reëel communicatieplan te vormen. Deze bevat concrete doelstellingen en actiepunten.

ijzersterke identiteit.

onze meerwaarde.

  • Vormen van strategische positionering
  • Creëren van onderbouwde merkbelofte
  • Uitwerken van consistente merkuitingen
  • Vormen van communicatieplan
Boeqr.

een speelse stijl en naam voor boeqr.

Een onderscheidende merknaam die aansluit bij wat het bedrijf voor je doet: het gemakkelijker én leuker maken van je boekhouding.

Deze titel kan je aanpassen

Via het CMS :-)

Om deze

items te vullen

kan je via

het cms

tags

toevoegen,

gebruik

altijd

Heading 4

<h4></h4>

voor de tags.

Branding

Logo ontwerp

Visual identity

Drukwerk

Visitekaartjes

Drukwerkbegeleiding

Enveloppe

Briefpapier

Huisstijldragers

Pijl voor de trefwoorden.
Pijl voor de trefwoorden.
Foto van Eline Zijffers.
Bigbooom vector logo

let’s make it spark.

Ben je op zoek naar een strategisch bureau in Breda dat jou helpt bij een strategische merkpositionering of een volledige huisstijl? Neem contact op met jeroen@bigbooom.nl en kom langs voor een vrijblijvend gesprek.