Building the future. Op basis van de visie en missie ‘Bouwen voor een duurzame toekomst.’ hebben we na een strategisch traject drie kernwaarden geformuleerd die samen het fundament van de communicatie vormen: Verantwoordelijk, Veerkrachtig en Vindingrijk. Om deze begrippen te verankeren hebben we dit in een manifest vastgelegd en samengevat in een stevig statement: Sprangers. Maakt het waard.
Samen
bouwen aan
een nieuwe
identiteit.
Sprangers.
Sprangers is één van de oudste bouwondernemingen van ons land. Het ontstaan van het bedrijf gaat terug naar 1796. Het 222-jarig jubileum was voor de directie aanleiding om terug te kijken op een rijke geschiedenis én reden om verder scherp te stellen op de toekomst van de zelfstandige, onafhankelijke, ontwikkelende bouwer. Daar zijn wij aangehaakt.
Our work
Corporate Identity
Employer Branding
Imaging
Webdesign
Strategy.


Concept.
Creating an image. Ter ere van de viering van het 222-jarige bestaan hebben we een corporate video geproduceerd, waarin de medewerkers de hoofdrol spelen. Want het zijn de mensen die het waard maken. Voor het aantrekken van professionals hebben we in opdracht van de hr-afdeling wervende arbeidsmarktcommunicatie gemaakt, die met een geheel eigen fotografiestijl visueel wordt benadrukt.
Design.
Branded by the book. Om de nieuwe koers van het bedrijf duidelijk te maken, hebben we een nieuwe huisstijl ontwikkeld voorzien van een eigentijds logo dat de rol van realisatiepartner verbeeld. De richtlijnen van de nieuwe huisstijl hebben we uiteengezet in een overzichtelijk merkboek, waarvoor we een gebruiksvriendelijke online omgeving hebben gerealiseerd. Daarnaast hebben we de corporate website gebouwd en een jaarverslag in de nieuwe identiteit opgeleverd.










let's talk about ideas.
It's fun. Wij zijn een hecht team en we staan altijd open voor nieuwe ideeën, relaties en natuurlijk ook gewoon een gesprek. Als je meer over ons wilt weten, eventueel een project ziet zitten, neem dan contact met ons op.
